dimecres, 19 de novembre del 2014

AMOR EN EL NOSTRE INTERIOR

US DIEM AMB L'ETTY BONA NIT DES DEL FONS DEL COR

"Cal actuar de manera que ningú s'enriqueixi a costa d'un altre. Per aconseguir-ho és necessari tenir tant d'amor en el nostre interior".

Com apartar l'egoïsme que m'envaeix pels quatre cantons...

Com buscar sempre i en tot el bé de l'altre i no el meu propi bé...

Com sortir del meu propi amor, voler i interès per a voler l'amor, el voler i l'interès de l'altre...

Com estimar fins el punt de perdre la meva vida perquè l'altre la guanyi...

Com fer meves les paraules de la contemplació per a assolir l'amor:

L'amor s'ha de posar més en les obres que en les paraules... I jo no paro de parlar i parlar i parlar...

L'amor consisteix en la comunicació de les dues parts, a saber, a donar i a comunicar l'amant a l'estimat del que té o pot i al contrari, l'estimat a l'amant... I només jo sóc la que em comunico i potser no deixo que l'altre ho faci...

Que l'autèntic amor creixi en el meu interior. Això demano amb tot el cor, amb tota l'ànima, amb totes les forces.

De petits trossos... un amor que dansa en el meu interior
Alba Martínez.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada