divendres, 21 de novembre del 2014

ET PORTO AMB MI

BONA NIT DE PART DE LES DUES...

"Ara és important que jo et porti amb mi" ((Etty Hillessum)

Aquesta nit massa paraules sobren...

L'important és que porti amb mi tots aquells que estimo, però no en general, sinó amb nom... amb rostre... amb mans... amb llavis... amb galtes...

Hi ha noms que em tornen boja o més aviat sobrenoms... Evoquen persones "molte care per me" (molt estimades per mi). M'encanta l'italià...

Hi ha rostres que em fan somriure molt, en el bon sentit... M'alegren la vida... Simplement...

Hi ha mans que m'agraden molt, que voldria encaixar, dit amb dit, palmell amb palmell... Voldria sentir la meva mà petita i la teva més gran... Així me la imagino...
THOUGHTFUL - Tom Root

Hi ha llavis i galtes que em desperten els sentits... I voldria besar-los i acaronar-los suaument i apassionadament... també... però, en qualsevol cas... sense presses...

Et porto amb mi amb la ment i el cor... I m'acontento amb aquesta manera de sentir-te i estimar-te...

En la distància dels rostres... de les mans... dels llavis... de les galtes...

I ara també en la distància dels mots... Tu per a mi, sol de tardor... Jo per a tu, dona sens nom...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada