dissabte, 8 de novembre del 2014

SI EL MEU COR POGUÉS PARLAR

UN BONA NIT ESPECIAL A 10 HORES DE L'OBERTURA DELS LOCALS PER A LA VOTACIÓ

"Si només el meu cor pogués parlar,
el cel seria meu.
Si només el meu cor pogués parlar,
la vida seria divina.
Tu podries sentir la meva cançó d'amor més tendra.
T'emocionaria fins que voluntàriament et rendissis".

Tan de bo deixéssim parlar el cor. Boniques paraules d'amor, d'estimació profunda... que ens fan emocionar d'allò més... que ens posen els pèls de punta...

"Si només el meu cor pogués parlar,
tots els somnis es farien realitat...
Caminaria sota la llum de les estrelles
de la teva mà.
Buscaria els teus llavis.
T'emocionaria des de la punta dels dits,
si només el meu cor pogués parlar".

Si per un dia, només un dia... els somnis es fessin realitat... M'agradaria caminar agafada de la teva mà, encaixant els meus dits amb els teus, fregant la punta dels meus amb els teus.

Ara que encara regna la incertesa... no tinguem por... I votem amb el cor, perquè això sempre ho podem fer.

Magnífic vídeo del Quico Romeu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada