dissabte, 27 de desembre del 2014

ESPERAR I REBRE

BONA NIT DE PART DE DUES "SOMNIADORES":

"Quant menys esperes, més hi reps" (Etty Hillessum).

Serà per això que tant em decebo...

De mi mateixa... dels altres...

Serà que espero molt, l'impossible potser...

De mi mateixa... dels altres...

Serà que em crec la reina del mambo... la superwoman...

I després... per qualsevol petita cosa... ensopego i caic i... m'enfonso...

Serà que penso que els altres són els culpables del que em passa... i m'han de treure les castanyes del foc... i si no ho fan... són uns traïdors...

Esperar menys per a rebre més... un bon dia inesperat, una notícia que semblava impossible... el somriure de qui menys podia imaginar...

Esperar menys per a rebre més... estimar gratuïtament... donar i donar-se perquè sí... compartir els moments senzills de la quotidianitat regalada...

Esperar menys... rebre més... per agrair la bellesa de la vida així com és... com flueix... com s'esdevé...

Esperant que la roba se sequi - David Rubio

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada