diumenge, 4 de gener del 2015

IRRADIAR L'AMOR

MOLT BONA NIT PLE D'UN AMOR QUE PORTEM A DINS:

"I, allà on seré, tractaré d'irradiar una mica d'aquest amor, d'aquest amor veritable per als homes que porto dintre meu. Però no he de presumir pas d'aquest "amor". No sé si el posseeixo. No vull ser tan especial, vull només intentar ser la dona que demana poder desenvolupar-se plenament dintre meu" (Etty Hillessum).

Estimo profundament i... tanmateix... no em vanaglorio de posseir l'amor...

No em pertany... ni l'amor... ni ell... potser ni jo mateixa...

Si algú posés a la venda tots els seus bens a canvi de l'amor... seria tingut per no res...

Perquè l'amor ni es compra ni es ven... l'amor ve, s'esdevé en forma humana... en l'altre tu diferent, complementari... que atreu i arrabassa...

La dona que hi ha en el meu interior malda per trencar la closca i... els dolors de part són forts ara mateix... quasi insoportables...

Com puc irradiar l'amor... si no és meu... 

Tornant gratis el que he rebut gratis... I em costa fins el plor... 

I una fiblada recorre l'ànima... i el cos de punta a punta... i el cor que s'encongeix...

L'estimo... n'estic ben convençuda... i el voldria posseir... i això no pot ser... ha de ser lliure...

M'estima... m'ho ha dit "en serio"... i em deixa lliure... pacientment...

Només en la comunió de cor i de ment i de sentiments podrem irradiar l'amor al voltant nostre...

Encara que sigui un amor de tardor... primerenc per a mi... madur per a ell...

I la dona que hi ha en mi... trencarà la closca... i veuré els estels en companyia de l'amor de la meva ànima... 

I serem lluminosos... radiants... exquisits... 

Llum de tardor - Anna Quadrada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada