dilluns, 9 de febrer del 2015

SER BÀLSAM

AVUI... UN BONA NIT BALSÀMIC... JA SABEU DE QUI!

"Voldria ser un bàlsam vessat sobre tantes ferides" (Etty Hillessum, 13 d'octubre de 1942).

Quina vocació més extranya aquesta, ser bàlsam que curi ferides, i tanmateix és d'una preciositat immensa... 

I si fos aquesta la meva vocació? 

Voldria ser pau vessada sobre tants odis, rancúnies, violències, paraules grolleres... pau...

I també... ser dolçor vessada sobre tantes aspreses, i sortides de tot, i crits i cares llargues... dolçor....

I encara voldria ser calidesa vessada sobre tantes fredors, tanta indiferència globalitzada... calidesa...

Fa un moment algú m'acaba de dir això... sí això mateix... em dónes pau i dolçor i calidesa...

I m'he deixat captivar per les paraules... i m'he sorprés... i m'he mirat a mi mateixa...

I tot i que qui ho ha dit així ho experimenta i a mi em sembla que això encara és vocació que s'ha de realitzar... m'he somrigut, he respirat a fons i he arribat a dir a mitja veu... 

L'amor fa noves i bones totes les coses... 

I quan sóc embaixadora de pau, de dolçor i de calidesa sóc bona i nova perquè et miro, estimat no com a possessió o conquesta, sinó com a regal que se'm dóna...

A tu, el més bell de tots els homes... a tu, delicat, respectuós i collidor... Per cert, també aquesta una vocació preciosa, no?

"Dolça" d'Anna Pascual.

Dolça - Anna Pascual

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada