diumenge, 1 de febrer del 2015

UN LLOC PER AL FRED DEL DIA

REBEU EL NOSTRE BONA NIT MÉS CÀLID, TOT I EL FRED:

"Si saps com assignar el lloc just al fred del dia en la teva vida, no restaràs desencantat per molt temps. Perquè saps que fins i tot això forma part de la vida" (Etty Hillessum).

No sempre tot és calidesa... també hi ha fredors... glass... en la meva vida... en la dels altres...

La fredor del sense sentit... del considerar-se no res... de no tenir nom...

La fredor dels propis fracassos... de les meves inconsistències... mancances... tonteries... egoismes...

I també desencants... molts o pocs, però n'hi ha...

I no sempre per culpa de... sinó per les falses expectatives que poso sobre mi mateixa i sobre els qui tinc més a prop...

Per a mi ara i aquí... en aquest racó del planeta terra... insignificant... la distància és una d'aquestes fredors difícils de portar... sóc fredolica... ho sabeu...

Voldria restar més a la vora d'ell... frec a frec... voldria sentir la seva veu a cau d'orella...

Voldria que em despertés la seva carícia, el seu xiuxiueig... un petó furtiu... una abraçada...

La seva absència és fredor que desencanta... I sí, ja sé que també forma part de la vida... però això no treu que... vulgui descansar el meu cap damunt del seu pit i estrènyer-lo sense cansar-me i dir-li a mitja veu....

El meu estimat és tot meu i jo sóc tota seva...
Home assegut i dona ajupida mirant-se - Joan Pascual Roca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada