dijous, 19 de març del 2015

ESCOLTAR-ME

"Arraulir-me en un racó i escoltar el que tinc a dins, ben recollida en mi mateixa" (Etty Hillessum)


BONA NIT DE PART DE DUES AMIGUES LA MAR DE "REFLEXIVES".

Si us havíeu pensat que ens havíem fet fonedisses... de cap de les maneres:

Així voldria restar jo... arrupida per a concentrar-me... i pensar... i ordenar les meves idees caòtiques, selvàtiques... boges? Una mica sí, o molt, segurament...

Vodria sentir la meva respiració, el meu pols, el batec del meu cor ferit, abatut... vençut...

No sóc una superdona encara que a vegades m'hagi mostrat així, d'aquesta manera...

Sóc pobra, fràgil... viva, ben viva, això sí... I darrerament desconeguda per a mi mateixa...

No vull arraulir-me per a fugir de la realitat, del meu jo, dels meus sentiments, dels meus desitjos... No.

Vull recollir-me per a asserenar-me i expressar els tràngols i les angoixes més profundes que em colpeixen...

Perquè dintre meu, com li va passar a la meva amiga, en el més íntim et descobreixo a Tu, sempre present, a Tu, sempre amic, a Tu sempre misericordiós...

Tant de bo, sigui jo transparència de la teva presència amorosa enmig del caos interior i exterior...

Ara que estic a la meitat de la vida, a punt per a encetar el segon viatge que no sé cap a quines contrades em portarà... ni si tindré nous companys i companyes de camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada