dimecres, 25 de març del 2015

VIURE A FONS

BONA NIT DE PART DE LES DUES!!!

«De vegades penso que desitjo l'aïllament d'un claustre. Però m'hauré de realitzar entre els homes i en aquest món. I ho faré, malgrat el cansament i un sentiment de revolta que de vegades m'arrabassen. Em comprometo a viure la vida a fons, de seguir endavant..." (Etty Hillessum)

Sí, a voltes tinc ganes de fugir de tot i de tothom... Perquè la realitat és massa dura, massa "real"... 

Però, al cap i a la fi, el meu claustre és el món i els meus companys de camí són aquells amb els quals he compartit, comparteixo i compartiré uns quants quilòmetres d'aquesta ruta.

També jo em revolto per dins i per fora. I xisclo i...

També jo em canso i tiro la tovallola i...

De tota manera em comprometo a viure la vida "a tope", fino in fondo...

Demano l'ajut d'aquell que fa noves i bones totes les coses...

Per a poder cantar, encara que em costi: 

"Gracias a la vida que me ha dado tanto..."

Joan Pascual Roca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada