dilluns, 13 d’abril del 2015

EL MEU ÀLBUM DE FOTOS

AQUEST VESPRE ENS RETROBEM!
DUES BONES AMIGUES US DIEM BONA NIT:

"En les àmplies parets del meu jo interior vull penjar les imatges de molts rostres i gestos que he recollit, i aquestes romandran sempre amb mi." (Etty Hillessum)

Tants rostres... tants gestos... tantes experiències positives i també negatives... Tot plegat restarà sempre amb mi, en el meu interior, allà on ningú, només Déu... hi podrà penetrar fins al final.

Persones de les quals n'he aprés tant... Pel seu bon fer... Callat, moltes vegades... Radiant, tantes d'altres...

Gràcies per les paraules dites sempre amb la intenció de fer el bé... I fins i tot agraeixo aquelles que m'han fet mal... De tot es pot treure un ensenyament vital, això sí, ha de ser ben vital... L'Etty ho és molt. Jo... no sempre.

Maneres de ser i de fer que m'han portat fins aquí, fins aquest encreuament de camins que encara avui es dibuixen incerts. Voldria tenir tantes seguretats!!!

Gràcies per les mirades oportunes, per les mans que m'han acollit com sóc, sense fer-me cap examen... Sense fer massa preguntes inquisidores. Gràcies per les petjades dels qui han anat davant meu i m'han mostrat el camí.

El meu jo interior us acull a tots, petits i grans... I el meu cor feble, dubtós, una mica encongit, a voltes... us estima. Encara que no sempre hagi tingut l'oportunitat de fer-vos-ho saber...

Gràcies a tots per a donar-me una segona, una tercera i una quarta oportunitat. Fins a set... que vol dir sempre i en tot.

Tant de bo jo sigui capaç de fer el mateix. Suposo que hi haurà temps i moments en aquesta vida bona i bella per a donar i donar-me. Així ho espero. I hi confio.

En qualsevol cas... Per a Déu no hi ha res impossible, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada