diumenge, 5 d’abril del 2015

L'HORA DEL PART

BONA NIT DE PART DE DUES AMIGUES 
QUE ES PREPAREN PER A FER UNA PAUSA 
EN EL CAMÍ DE LES PUBLICACIONS:

"Tot és portar a acompliment i llavors generar i esperar amb profunda humilitat i paciència l'hora del part d'una nova claredat". (Etty Hillesum)

Humilitat, paciència... Ai! Tant de bo les sàpiga cultivar i posar en pràctica...

L'hora del part, nova claredat... També tant de bo! Sabré esperar? Quin part? Per a què?

Tinc una edat ja... Però intueixo que encara em queda temps i ganes i il.lusió per a donar i donar-me, per a estimar i deixar que m'estimin...

Dos fets d'avui. El primer: hem tingut un ensurt amb el cotxe ple, gairebé en plena autopista... He trobat tanta serenor en el conductor de la grua que ens ha vingut a recollir... Si m'hagués atrevit li hagués demanat: Quin és el seu secret? Se'l veia bon home, amable, transmetia tanta seguretat... I tanta que em manqui a mi... Tanta...

El segon: a Cervera les corals han cantat caramelles i cànons pel carrer Major, acompanyats per instruments de corda. Magnífic! Festiu! Beautiful! Marvellous! I, com una cantarella, que encara ara em ve als llavis, us deixo amb la lletra d'aquest petit cànon que els més petits interpretaven...

Té molt a veure amb aquest demà que espero més ple de llum que l'avui un tant ennuvolat:

"És el vent del vespre que canta i anuncia el sol de demà.
Diu si mai la vida t'espanta, tira enllà i mira endavant".

Durant alguns dies deixaré de publicar. Faig una aturada en el camí. Ep! Però sempre endavant! Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada