dimecres, 23 de setembre del 2015

METÀFORA VISUAL

"Tot forma part de la meva vida i res no pot ser rebutjat" 
(Etty Hillessum).

Fa gairebé un any escrivia a propòsit d'aquesta afirmació:

"No he de rebutjar la tristesa... forma part de la meva vida.
No he de rebutjar el cansament... forma part de la meva vida.
No he de rebutjar el coratge incansable... 
forma part de la meva vida.
No he rebutjar ni els errors ni els moments superficials... 
formen part de la meva vida.

He de lluitar contra la gelosia... forma part de la meva vida.
He de reconèixer la meva deshonestedat... 
forma part de la meva vida.

També m'acompanyen l'angoixa i l'audàcia... 
formen part de la meva vida." (http://escritssentits.blogspot.com.es/…/tot-forma-part-de-l…)

Aquest vespre he triat la frase no tant pels mots que la constitueixen, sinó per la imatge amb què s'acompanyen...

És preciosa aquesta flor que sembla travessar, o millor, obrir-se pas entre les punxes del filat...

Una bona metàfora de la vida... A voltes la veiem més com el filat i a voltes com la margarida, ma veramente la vita ha un pò di tutto... Una barreja, un ara sí i ara no... Un no sé i un sí, of course...

Ja ho diem, ja, que una imatge val més que mil paraules... Doncs això... Contemplem, admirem... I somniem...

Perquè ja ho sabeu, mancarebbe: "La vita è bella, anzi, bellissima".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada