dissabte, 1 de novembre del 2014

TOT FORMA PART DE LA VIDA

TAMBÉ AQUESTA NIT M'ACOMIADO DE LA MÀ DE L'ETTY:

"Cada vegada és més evident per a mi que tot forma part de la vida i que res no ha de ser rebutjat: la tristesa, el cansament, així com el coratge excessiu, els errors i els moments superficials, la gelosia, contra la qual lluito, i la manca d'honradesa interior que he de reconèixer. L'angoixa i l'audàcia. Ho portem tot amb nosaltres, cap racó de la vida no ha de ser pas abandonat: és possible donar-li acolliment i també comprensió".

No he de rebutjar la tristesa... forma part de la meva vida.
No he de rebutjar el cansament... forma part de la meva vida.
No he de rebutjar el coratge incansable... 
forma part de la meva vida.
No he rebutjar ni els errors ni els moments superficials... 
formen part de la meva vida.

He de lluitar contra la gelosia... forma part de la meva vida.
He de reconèixer la meva deshonestedat... 
forma part de la meva vida.
També m'acompanyen l'angoixa i l'audàcia... 
formen part de la meva vida.

He d'acollir i comprendre. M'he d'acollir i comprendre. 

T'he d'acollir i comprendre i no abandonar-te perquè el que forma part de la teva vida, també forma part de la meva.

Preneu i rebeu el que sóc i posseeixo. M'ho haveu donat, us ho torno. L'amor i la gràcia em basten...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada